.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گیلان:ايران مستقل‌ترين كشور دنيا است

استاندار گيلان گفت: ايران امروز مستقل‌ترين و مختارترين كشور دنيا است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، روح‌الله قهرماني چابك در مراسم روز ارتش جمهوري اسلامي ايران در ميدان شهرداري رشت افزود: بركت وجود امام راحل ارتش جمهوري اسلامي را به عنوان حافظ و نگهدار تماميت ايران اسلامي احيا و حق انتخاب و اختيار را به عنوان بزرگ‌ترين نعمت به ملت ايران عرضه كرد.
وي با بيان اينكه ايران پيش از انقلاب وابسته به بيگانگان بود، تصريح كرد: دستاوردهاي كشور ما در 30 سال گذشته بسيار حيرت‌آور است و آمريكا و تمام قدرت‌هاي جهان در برابر ايران ناچار به پذيرش شرايط هستند.
قهرماني چابك تاكيد كرد: ايران اسلامي در عين اقتدار و عظمت با مهرورزي جايگاه رفيعي در احقاق حق تمام مظلومان و ستمديدگان جهان دارد.
استاندار گيلان با مرور خاطرات هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در زماني كه نيازمند ساختن كشور بوديم، جنگي خانمان‌سوز بر ما تحميل شد كه هر كشوري در اين شرايط از پاي در مي‌آمد، اما رشادت‌هاي جوانان و نيروهاي مسلح ايران اين جنگ را به نعمت تبديل كرد و ايران سربلند شد.
به گفته وي سرزميني پر از بركات طبيعي، مردمي با هوش و ذكاوت، ديني كامل براي برآورده كردن تمام نيازهاي معنوي و فكري انسان و وجود رهبري انديشمند كه در سخت‌ترين شرايط با همگرايي مثال زدني و بي‌سابقه كشور را از بحران‌ها نجات مي‌دهد، ايران را به قدرتي انكارناپذير در منطقه تبديل كرده است.
قهرماني چابك تعامل با دنيا و احترام متقابل به كشورهاي جهان را از جمله سياست‌هاي ايران توصيف كرد و گفت: آزادي، امنيت و خوبي‌هاي دنيا بايد براي تمام مردم جهان فراهم شود.
فرمانده ارشد آجا در گيلان نيز در اين مراسم اظهار داشت: ارتش مقتدر ايران به هيچ كشوري اجازه طمع به خاك ميهن اسلامي را نمي‌دهد.
سيدمحمود موسوي افزود: ارتش جمهوري اسلامي ايران ويژگي‌هاي منحصر به فردي دارد كه اقتدار و قدرت آن را تضمين كرده است.
وي با مقايسه ارتش جمهوري اسلامي با ساير كشورهاي جهان تصريح كرد: ايمان و اعتقاد راسخ به باورهاي ديني، تلاش براي پياده كردن اهداف نظام اسلامي، وجود ولي فقيه در راس نيروهاي مسلح به عنوان فرمانده كل قوا و حضور ملت جان بر كف به عنوان حاميان هميشگي ارتش از جمله ويژگي‌هاي مهم ارتش ايران است.
موسوي تاكيد كرد: آنچه امروز بسيار اهميت دارد، خودكفايي ارتش ايران براي تامين نيروي انساني و تجهيزات مورد نياز كه كشور را از هر گونه وابستگي نظامي رهانيده است.
فرمانده منطقه چهارم دريايي ارتش تجربه‌هاي نبرد با عراق را در سال‌هاي دفاع مقدس بسيار ارزنده توصيف كرد و افزود: ارتش مقتدرانه در كنار سپاه، بسيج و مردم شهيد پرور ايران آماده دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي است.
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب و دفاع مقدس بر آمادگي نيروهاي مسلح در برابر تهديدهاي دشمنان تا آخرين قطره خون تاكيد كرد.
ابتداي اين مراسم پيام عطاالله صالحي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران قرائت شد.
نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت، مديران ارشد استان، فرمانده سپاه قدس گيلان و نيروي انتظامي و جمعي از خانواده هاي معظم شهدا ميهمانان ويژه مراسم امروز بودند.
در اين مراسم يگان‌هاي نمونه ارتش به همراه يگان‌هايي از سپاه، نيروي انتظامي و بسيج مراسم رژه خود را برگزار كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.